Wat een puinhoop

bureau 002

Dit is mijn bureau op dit moment. Wat een puinhoop. Ik heb zo druk gewerkt afgelopen maanden voor mijn studie en weinig tijd voor creativiteit dat ik afgelopen dagen gewoon alles heb neergelegd wat ik nog wil gaan doen. Stapels leuke ideeen wachten op uitvoering. Het is nu minder warm, tijd om wat leuks te maken.

This is how my desk looks like this moment. To full with stuff. I worked so hard last month and now is time to relax and to some creative stuff. Heaps of nice ideas waiting to be worked out.

Over inkypawprint

My name is Jeanette and I am a stamp and mixed media fan. I love being busy with inks, paints, paper, colorpencils, crayons and so on.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Wat een puinhoop

  1. Yvonne zegt:

    Ha ha, ziet er heerlijk uit hoor!
    Enneh …. kom hier eens langs, pfffff!
    Groetjes van Yvon

Geef een reactie

