Kaart voor pa en ma

Kaart voor Pa en Ma

Deze kaart heb ik voor mijn ouders gemaakt. Voor de cijfers heb ik goudvlokken gebruikt. Op de achtergrond heb ik tekst met miled lavender gestempeld maar dat komt niet goed over op de scanner waardoor de kaart wat vlekkerig lijkt.

I made this card for my parents. I used goldsparkels for the numbers and miled lavender ink for the background. The scanner doesn’t show the ink very well.

Over inkypawprint

My name is Jeanette and I am a stamp and mixed media fan. I love being busy with inks, paints, paper, colorpencils, crayons and so on.
Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in Kaarten. Bookmark de permalink .

Een reactie op Kaart voor pa en ma

  1. Yvon zegt:

    Heel mooie kaart voor het 60 jarig huwelijk van jouw ouders! Ik weet al van je dat ze er erg blij mee waren, leuk!
    Groetjes van Yvon

Geef een reactie

