YEEEAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!

Vorig jaar september ben ik begonnen met een vierjarige opleiding tuin- en landschapsinrichting. Het 1e jaar is nu voorbij en ik heb alles voldoende gehaald. Dat betekend dat ik mijn propedeuse binnen heb. YYYYYEEEEEEAAAAAAHHHHHH!!!! En dat houdt in………..TIJD VOOR STEMPELS.  Ik heb in de vorige berichtjes al een art jounal page laten zien met acrylverf. Daar ben ik mee verder gegaan en heb deze A3-tjes vol gemaakt (achterzijde van mislukte tekeningen van de opleiding).

September last year I started a 4-year study garden- and landscape architecture. The firste year has finished and I managed to do it all well. So now the time is here to stamp again. I made these pages with acrylic paint.

Over inkypawprint

My name is Jeanette and I am a stamp and mixed media fan. I love being busy with inks, paints, paper, colorpencils, crayons and so on.
Dit bericht werd geplaatst in Mixed media. Bookmark de permalink .

Een reactie op YEEEAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!

  1. Ariane zegt:

    Congratulation for the first year, hope you find luck in your new job (after the next 3 years *smile*)!

Geef een reactie

