Embossing resist

De embossing restist technique van Tim Holtz voor de swap met Willy. Hier heb ik spuitinkt gebruikt maar je kunt ook sponzen.

The embossing resist technique for my swap with Willy. I used spay ink but you also can sponge the ink.

Over inkypawprint

My name is Jeanette and I am a stamp and mixed media fan. I love being busy with inks, paints, paper, colorpencils, crayons and so on.
Dit bericht werd geplaatst in Kaarten. Bookmark de permalink .

Een reactie op Embossing resist

  1. Prachtige kleuren achtergrond Jeanette, en een hele mooie kaart met de resist techniek!
    Dat was ook mijn bedoeling, maar ja, ik deed het in de verkeerde volgorde, h aha! Zie mijn mislukte kaart op mijn blog.
    Groetjes van Yvon

Geef een reactie

