For Femmy

Ruillijst Dutchstamptramps

Deze twee ATC’s zijn gemaakt door mij voor de Dutchstamptramps ruillijst. Ik heb gewerkt met  glimmermist, stempels, chalks, witte gelpen en een leuke afbeelding.

These ATC’s are made by me for the Dutchstamptramps swap.  I worked with glimmermist, stamps, chalks, gellpen white and a nice picture.

Over inkypawprint

My name is Jeanette and I am a stamp and mixed media fan. I love being busy with inks, paints, paper, colorpencils, crayons and so on.
Dit bericht werd geplaatst in ATC's. Bookmark de permalink .

16 reacties op For Femmy

  1. Willy zegt:

    Wat ontzettend leuk dat je nu een blog hebt. Ik zet je direct op mijn bloglist!

  2. Linda Loe zegt:

    Gefeliciteerd met je blog. heel veel plezier ermee en wat een leuke ATC tjes.
    Groetjes Linda

  3. Marjolein zegt:

    Super Jeanette, ten eerste dat je nu een blog hebt, en ten tweede,……..deze ATC’s zijn echt enig!!
    Ga je lekker bij m’n bloglist zetten, gezellig!!

  4. sija zegt:

    Gefeliciteerd met je blog Jeanette! Ik ga hier zeker terug komen :o))

  5. Annemieke zegt:

    Leuk, leuk, leuk, Jeanette, een blog!
    Als ik een tip mag geven, hang er gelijk een categorie aan, stempel/ATC/MM e.d, dat geeft over een jaar heel veel plezier!

  6. Barb zegt:

    Congratulations on starting your own Blog Jeanette, I love these ATC’s and look forward to being inspired by your future work…hugs Barb

  7. femmy zegt:

    Hoi Jeanette,
    gefeliciteerd met je blog, je banner ziet er prachtig uit!!!
    en deze atc’s zijn in het echt nog mooier!!!
    hoop hier veel meer van je te zien, en ik zet je meteen op mijn blogroll.
    gr femmy

  8. Prachtige ATC’s. En WELKOM in blogland!!!

  9. Gaby Bee zegt:

    Both are gorgeous…but I think the right one has to be my favorite!
    Have a wonderful weekend!
    Gaby xo

  10. audrey zegt:

    Hey, wat gezellig en wat een mooie header! Welkom in blogland..hihi..

  11. Riet zegt:

    Schitterend gemaakt, en wat een lieve snoetjes hebben die kindertjes.

  12. Karin Koppen zegt:

    Leuk Jeanette,Het ziet er al heel mooi uit!!
    Veel plezier met je blog en dat wij er maar van mogen genieten.
    En velen van ons hebben hulp nodig bij het maken van een blog. Ik ook .Moet ook nog veel leren.
    Groetjes, Karin

  13. Karin Koppen zegt:

    schitterende ATCs Jeanette. Wat geniet ik toch van je werk.
    Groetjes,Karin

  14. Gefeliciteerd met je blog. Veel plaatsen en heb je het zo door.

    groetjes,
    Barbara

  15. Ariane zegt:

    Congratulations to your new blog, now we can see every time your artwork, this is really funny!
    Hugs Ariane

  16. Annemiek Huisbrink zegt:

    Hai Jeanette, wat een leuke blog. Lieve kaart van Teun. Ik hoop dat hij toch nog weer komt aanwandelen.

Geef een reactie

